Jak se pozná „Nejlepší krizový manažer“? – Kmošek

Když se dáte do hledání hesla: „Nejlepší krizový manažer” v České republice nebo vám postačí jen hledání dobrého krizového manažera, nacházíte se v celkem nelehké situaci. Najít k sobě partnera, který vás provede krizí není rozhodně nic jednoduchého.

Nejenže dostávám dotazy, jak se pozná ten dobrý nebo nejlepší krizový manažer, ale občas dostanu…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-se-pozna-nejlepsi-krizovy-manazer/?feed_id=57618&_unique_id=63be86066a4ab

#Krizovýmanagement|Crisismanagement #Manažerskéřízení|Management
#Dobrýkrizovýmanažer #Nejlepšíkrizovýmanažer

Autor: Petr Kmošek

Včely jako náboráři?

Ať už si o neustále tvrdě pracujících včelách myslíte cokoli, včely jsou nedílnou součástí udržování rovnováhy našeho ekosystému. Jsou zodpovědné za opylování třetiny světových potravin a pomáhají udržovat čistý vzduch. Jak víte, jsem profesně deformovaný a při sledování jejich pracovního výkonu prostě žasnu. Ta neustálá píle, respektování hierarch…

Celý článek: https://www.kmosek.com/vcely-jako-naborari/?feed_id=57574&_unique_id=63bd3462978b2

#Novinky|News
#LarsChittka #MindofaBee

Autor: Petr Kmošek

Aby firma šlapala? Zavolejte si OSKARA! OSKAR koučovací model

Existuje mnoho modelů koučování zaměřených na řešení, které lze použít na pracovišti ve vašem podniku. Ačkoli nejpopulárnější je téměř jistě model GROW, model OSKAR je jeho užitečnou alternativou.
OSKAR model / OSCAR model
Tento model má pět kroků:

O – Outcome – Výsledek
S – Situation – Situace. Někde se setkáte s variantou Scaling – Škál…

Celý článek: https://www.kmosek.com/aby-firma-slapala-zavolejte-si-oskara-oskar-koucovaci-model/?feed_id=57526&_unique_id=63bbe2a1ad53a

#Kariéra|Career
#Koučink #Koučovacímodel #Modelkoučování #OSCARmodel #OSKARmodel

Autor: Petr Kmošek

Proč nábor zaměstnanců bez personálního marketingu nezvládnete?

Vzhledem k tomu, že se trh práce již delší dobu zahřívá, vzniká zde nové pole působnosti pro další služby, které lákají reklamní agentury k přidání další položky na seznam s názvem: „Personální marketing“. Za poslední rok, je jich snad více než tomu bylo v letech přechozích.  Možná to může být tím, že neuspěly ve standardním marketingu, tak se pouš…

Celý článek: https://www.kmosek.com/proc-nabor-zamestnancu-bez-personalniho-marketingu-nezvladnete/?feed_id=57482&_unique_id=63ba9109ee5e2

#Personálnímarketing|HRmarketing
#HRmarketing #Humanresourcemarketing #Marketing #Náborzaměstnanců #Personálnímarketing #PersonnelMarketing

Autor: Petr Kmošek

Reference, jako základ zaměstnanecké značky?

Reference je něco jako základ zaměstnavatelské značky. Nešťastní zaměstnanci nebo jakkoli Vámi poškození, pro Vás znamenají dlouhodobě špatnou referenci. Šťastní zaměstnanci mohu psát pozitivní recenze a kladně o Vás referovat na trhu práce, což vede k pozitivnímu vnímání. Je to tak jednoduché, jak na to?
Vaše reference = základ vaší zaměstnavatel…

Celý článek: https://www.kmosek.com/reference-jako-zaklad-zamestnanecke-znacky/?feed_id=57437&_unique_id=63b93f62712a1

#Značkazaměstnavatele|Employerbrand
#Referencezaměstnavatele #Reputacezaměstnavatele #Zaměstnaneckáznačka

Autor: Petr Kmošek

Vyprávění příběhů v personálním marketingu funguje!

Je zde snad někdo, kdo nemá rád dobrý příběh? Lidé jsou už trochu unaveni sledováním prezentací v PowerPointu a bannerů, lidé chtějí emoce a vyprávění příběhů. V personálním marketingu toto funguje vždy skvěle. Tím, že nasloucháme a pamatujeme si poutavé příběhy a situace. Toto je to, čím se tyto rezonující příběhy odlišují od ostatních.
Vyprávění…

Celý článek: https://www.kmosek.com/vypraveni-pribehu-v-personalnim-marketingu-funguje/?feed_id=57349&_unique_id=63b69bb952229

#Personálnímarketing|HRmarketing #Značkazaměstnavatele|Employerbrand
#Firemníznačka #Personálníznačka #Storytelling #UPS #Vyprávěnípříběhůvpersonálnímmarketingu

Autor: Petr Kmošek

Touha po změně

Být flexibilní, kreativní, produktivní, schopný řešit rychle a efektivně zadané úkoly, být sociálně zdatný apod. jsou dnes vcelku běžné nároky zaměstnavatelů na vás coby potencionální zaměstnance. Tyto nároky často mívají vzestupnou tendenci.
Touha po změně
Můžete mít pocit, že vaši nadřízení zkouší, kam až mohou zajít, co všechno vydržíte. Je to…

Celý článek: https://www.kmosek.com/touha-po-zmene/?feed_id=57307&_unique_id=63b54a3ad94f4

#Kariéra|Career
#Kariérnízměna #Změnakariéry

Autor: Petr Kmošek

Jak na poutavé inzeráty práce? Kreativita v pracovní inzerci…

Dnes bych Vám rád představil pár zajímavých marketingových kampaní, s cílem upoutat pozornost kandidáta na pracovní inzerci. Představím Vám pouze ty “nejkreativnější” pracovní inzeráty. Pracovní inzeráty nemusí vždy zaujmout uchazeče, protože jsou často nevýrazné a nezajímavé, ale to můžete jednoduše změnit.
Jak na kreativní inzerát?
Některé firm…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-na-poutave-inzeraty-prace-kreativita-v-pracovni-inzerci/?feed_id=57261&_unique_id=63b3f886b868c

#Personálnímarketing|HRmarketing
#Interátypráce #Inzerátnapráci #Kreativitavpracovníinzerci #Kreativníinzerát #Kreativníinzerce #Pracovníinzerce

Autor: Petr Kmošek

Růst a rozvoj firmy? 4 klíčová témata růstu firmy

Ano vím, že se staráte o téma růstu, ale pojďme zpátky k jádru věci a také k důvodu proč chcete číst tento článek. Zastavte se a řekněte v několika bodech, jaké konkrétní kroky aktuálně děláte pro růst vaší firmy, popište si je. Jsou to skutečně růstové kroky nebo patří do jiné kategorie? Jsou to výrazné kroky nebo jen menší a nevýznamné pro růst v…

Celý článek: https://www.kmosek.com/4-klicova-temata-rustu-vasi-organizace/?feed_id=57216&_unique_id=63b2a6c7d5d96

#Manažerskéřízení|Management #Personalistikaalidskézdroje|HR
#Jaknarůstfirmy #Plánrozvojefirmy #Rozvojfirmy #Růstfirem #Strategierozvojefirmy

Autor: Petr Kmošek

Jak na změnu kariéry?

Změna kariéry a náplně práce je pro některé natolik výraznou změnou, že si nedokáži představit to, kdyby měli změnit i svůj obor a zaměření. To, že se někdo rozhodne k radikální změně je v pořádku.

Zaměstnanec může působit v oboru, který stagnuje nebo region, kde žije je úzce profilovaný, třeba pouze na výrobu, a tak někdy takováto změna kariéry…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-na-zmenu-kariery/?feed_id=57086&_unique_id=63aeb1c837dbc

#Kariéra|Career

Autor: Petr Kmošek